Blog

Најдете одговор на следните прашањата пред да купите патничко осигурување

МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ

Пред да го склучите договорот за осигурување, секогаш прочитајте ги условите кои важат за ова осигурување.Поради конкуренцијата ова осигурување се разликува по цена и по услови во зависност од друштвото за осигурување кое го нуди патничкото осигурување.Разгледајте повеќе понуди пред да се одлучите кој тип на покритие ќе го обезбедите за Вашето патување.

  1. Дали вашата полиса покрива трошоци кои настанале поради потреба од итна медицинска помош поради претходна здравствена состојба?
  2. Доколку страдате ододредена болест која е контролиранасо соодветна терапија а во моментот состојбата е стабилна и Вие немате ограничувања да патувате,секогаш проверете дали Вашата полиса за патничко осигурување ги покрива трошоците кои би настанале во случај на потреба одитнамедицинскапомош?
  3. За кои земји важи Вашето патничко осигурување?
  4. Во зависност од патувањето и земјата во која патувате дали сите ризици се опфатени со покритието на патничкото осигурување?
  5. Дали има исклучоци кои не се покриени со осигурувањето (спортски повреди)?
  6. Дали имате учество во штета, односно франшиза? Колкав е нејзиниот износ?Дали може да се купи осигурување без франшиза?
  7. Која документација е потребна за да се пријави штета?Која е процедурата за пријава на штета?



Доколку преземете содржина (статија или оглас) од ОСИГУРУВАЊЕМАГАЗИН задолжително наведете „Извор: ОСИГУРУВАЊЕМАГАЗИН“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено
Total
0
Shares
Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Related Posts

Осигурување на имот во три чекори

Како регулатор во осигурувањето Агенцијата за супервизија на осигурување (АСО) води особена грижа за едукација на сите граѓани – актуелни или идни осигуреници. Заради тоа целта на (АСО) ни ги дава најосновни насоки и објаснувања во врска со осигурувањето имот

ТРЕБА ДА ЗНАЕТЕ ДЕКА:

-Кога избирате осигурување никогаш цената не мора да биде единствен одлучувачки фактор. Осигурувањето треба да одговара на вашите потреби;

– Мора да знаете што се покрива осигурувањето кое Ви се нуди.Затоа што некои ризици врз имотот се осигуруваат со дополнително осигурување;

-Осигураната сума на покритието треба да е соодветна на вредноста на имотот што го осигурувате. Исто така обрнете внимание на периодот од кој почнува да важи Вашата осигурителна полиса. Затоа што неосигурениот период е ризик.

НЕ СМЕЕТЕ ДА ЗАБОРАВИТЕ:

-Задолжително да одвоите време и да ги прочитате Условите за осигурување пред ја купите полисата. Особено обнете внимание на Исклучоците од осигурување (односно ризиците кои не ги покрива Вашата полиса);

-Секогаш е корисно да се консултирате со осигурителен брокер пред да купите осигурување. Нивната улога е да бидат ваши советници при купувањето полиса, но и ваши претставници пред осигурителните компании доколку се случи штета која е покриена со Вашето осигурување;

ШТО ПРАВИТЕ КОГА ЌЕ НАСТАНЕ ШТЕТА И ТРЕБА ДА СЕ АКТИВИРА ОСИГУРУВАЊЕТО:

– Доколку се случи штета врз Вашиот имот кој е осигуран, треба да пријавите кај компанијата од која сте купиле осигурување;

– Во рок од 14 дена од пријавувањето осигурителната компанија мора да изврши увид и проценка на пријавената штета. Ако Вашата документација е некомплетна осигурителот е должен во дадениот рок да побара дополнување на истата;

– За најмногу 60 дена од пријавата на штета осигурителот мора да Ви достави одговор; Доколку не сте задоволни од решавањето на штета или Вашето барање е одбиено може да поднесете Претставка до АСО на следната мејл адреса pretstavki@aso.mk

Извор:АСО

Сопствениците на возила, во првата половина од годинава, вложиле 43,1 милиони евра во задолжително oсигурување од автомобилска одговорност како и во зелена карта. 

Осигурани над 350.000 возила за половина година, секое трето возило има зелена карта

Во осигурувањето за возење во странство (популарно познато како зелена карта)  граѓаните и компаниите вложиле 10,2 милиони евра за шест месеци. Сите цени за задолжителното автомобилско осигурување и за зелена карта ги регулира државата. АСО, Министерството за финансии и осигурителната индустрија работат на подготовките на процесот за либерализација на цените на автомобилското осигурување што е и еден од условите во пристапните преговори за членство во ЕУ

Граѓани, компании и институции осигурале речиси 351.000 возила (патнички и товарни возила, автобуси, моторцикли, трактори, приколки и специјални возила) во периодот јануари – јуни годинава. Вкупниот број возила за кои сопствениците купиле полиси за задолжително осигурување од автомобилска одговорност во 2023 година е зголемен за 6,3 отсто во споредба со 2022 година, покажуваат прелиминарните податоци кои до Агенцијата за супервизија на осигурување (АСО) ги достави Националното биро за осигурување (НБО).

Сите 12 осигурителни компании во првите шест месеци издале над 468.000 полиси за осигурување (ЗАО и зелена карта) и за превземањето на ризиците наплатиле 2,65 милијарди денари (43,1 мил.евра). Податоците на НБО покажуваат дека бизнисот со осигурување од автомобилска одговорност во првата половина годинава пораснал за 6 отсто во споредба со истиот период 2023 година. 

Секое трето осигурано возило има и зелен картон – осигурување кое овозможува возење во странство. Во првите шест месеци сите 12 осигурителни компании издале повеќе од 117.000 зелени карти. Бројот на издадени зелени карти лани е за нијанса , односно за 2 отсто, помал од бројот на издадени зелени карти во истиот период лани. Но од друга страна вложувањата во зелена карта годинава се за 4,5 отсто повисоки од истиот период лани. 

Зелената карта е осигурување кое служи за обештетување на трети лица доколку се случи сообраќајна незгода или несреќа во странство. Специфика на зелената карта е тоа што во некои земји нема утврдена максимална сума за човечки жртви во сообраќајна несреќа. Во таков случај осигурителната компанија што ја издала зелената карта ќе исплати износ без ограничување. 

Само за споредба граѓани, компаниите и институциите за цела 2023 година купиле вкупно 958.528 полиси за осигурување возила во земјава и во странство. Во  осигурување од автомобилска одговорност (за возење во земјава и во странство) во 2023 година се вложени 5,33 милијарди денари (86,75 мил.евра). 

НБО е организација основана од осигурителните компании која има законски овластувања да ги врши работите предвидени со меѓународните спогодби за осигурување на сопствениците и корисниците на моторни возила од одговорност во сообраќајот. Воедно НБО ги претставува сите македонски компании за неживотно осигурување во меѓународните организации и институции за осигурување.

Во Македонија законски задолжителното осигурување од автомобилска одговорност и зелената карта  имаат регулирани цени кои ги утврдува и контролира Владата преку надлежна стручна интересорна комисија во која членуваат претставници на Министерството за финансии, НБО и на АСО.

Извор:ASO

ГЛОБАЛЕН ДЕН НА ПОТРОШУВАЧОТ 15 МАРТ, ОСИГУРЕНИКОТ СЕКОГАШ НА ПРВО МЕСТО

Заштитата на правата на осигурениците секогаш бил, е и ќе остане да биде врвен приоритет на Агенцијата за супервизија на осигурување. Нашата максима е дека осигуренкот секогаш треба да ја добие најдобрата осигурителна услуга за средствата што ги вложува без разлика дали станува збор за осигурување живот, имот, здравје, незгода, автоодговорност, патување или други потреби.

И затоа секогаш вас, почитувани осигуреници, ве потсетуваме едуцирајте се! Ние сме тука за вас, а на нашата веб платформа www.edukacija.aso.mk секогаш има корисни и јавно достапни содржини кои ќе ги продлабочат вашите знаења за тоа какво осигурување ви е потребно и што е неопходно да знаете пред да купите осигурителна услуга.

Воедно ние како регулатори на осигурителниот пазар, кои се грижат за заштита на вашите права преку едукација, секогаш сме тука за вашите прашања во врска осигурувањето на мејл адресата contact@aso.mk

Во оваа прилика уште еднаш потенцираме дека Агенцијата за супервизија на осигурување (АСО) се грижи за вашите права од осигурување и преку директно и непосредно постапување по ваш претставки. А претставка до АСО се поднесува ако осигуреникот не е задоволен од одговорот на осигурителната компанија за оштетното побарување или не добил одговор во рок од 30 дена. АСО не разледува анонимни претставки или случаи за кои се води судска или друга постапка.

Агенцијата за супервизија на осигурување (АСО) е независно регулаторно тело кое го регулира пазарот за осигурување, врши надзор над работата на осигурителните субјекти, се грижи за заштита на правата на осигурениците и придонесува за финансиска едукација и вклученост на населението. 

Наплата на должна премија

Наплатата на долгови е проблем со кој се соочуваат осигурителните компании како и повеќето бизниси. Уплатата од  клиентите кои  и должат на осигурителната компанија е предизвик кој бара систематски пристап и внимателно постапување.

Ефективното управување со должникот е најдобриот начин да се сведат на минимум проблемите со долгот. Но, и покрај сите ваши најдобри напори, секогаш ќе има клиенти кои не плаќаат на време.

Идентификувајте ги потенцијалните лоши должници и дејствувајте брзо!

Поставете го вашиот сметководствен систем да ги означува задоцнетите сметки. Колку побрзо преземете акција, толку е поголема веројатноста да ги забележите клиентите кој доцнат.

Неактивноста или одложувањето ќе ви ги намалат шансите да добиете наплата.. Не сакате да навредите важни клиенти, но исто така не сакате клиентите да ги искористат предностите третирајќи го вашиот бизнис како извор на пари без камата.

Менаџирање со задоцнети плаќања

Преземете иницијатива и дознајте зошто доцнат плаќањата.

Не очекувајте клиентите секогаш прво да ве контактираат за нивните проблеми со плаќањето – преземете иницијатива сами. Започнете со решавање или елиминирање на какви било очигледни причини, како што се:

-Вашиот клиент никогаш не ја добил вашата фактура.Ова може да биде изговор или вистинска причина за неплаќање. За поголемите фирми, фактурата можеби била испратена до погрешен оддел каде што едноставно била игнорирана. Обрнете внимание да испратите копија од вашите фактури во рок од еден или два дена од доцнењето на сметката. Можете исто така да продолжите со повик (ако е потребно) за да се осигурате дека вистинската личност ја добила фактурата.

-Фактурата беше нејасна. Можеби вашата фактура нема точно опишано кое покритие или услови ги добиваат странките.

-Многу важно е да проверите дали вашите детали за плаќање се јасни и дека се усогласени со начин на плаќање на клиентот.

-Вашиот клиент има дефект со нивните сметководствени или платежни системи. Ова обично може брзо да се провери и да се реши .

Остварете контакт со вашиот клиент

Откако ќе ги решите сите бариери за плаќање, остварете директен контакт со вашиот клиент. Започнете со љубезен потсетник или распрашување за фактурата, бидејќи задоцнето плаќање можеби не е вина на клиентот, а потоа следете по потреба.

Обидете се со една или повеќе од тактиките за следење подолу:

*Лична посета – средбата лице в лице често може да го реши проблемот или да обезбеди приоритетен третман. Тоа е исто така можност да се преговара за решенија за плаќање.

*Е-пошта – ова е најдалечената тактика и затоа е најлесно за клиентите да ја игнорираат или избегнуваат.

*доколку се работи за голема компанија најдобро и моментално во тренд е праќање потсетување на долг со мобилна порака.

Ажурноста и упорноста се двата клуча за да добиете напалата.

Соработувајте надворешни фирми за наплата

Обидете се да го контактирате вашиот клиент последен пат за да му дадете до знаење дека планирате да го предадете предметот на адвокат или наплатувач на долгови – секогаш можете да го обвините вашиот „сметководител“ за притисок врз вас.

Откако ќе го предадете долгот на агенцијата, постои голема можност клиентот да види дека неговиот долг е веќе предаден на некој што профеисонално ќе постапува и тие често ќе платат веднаш, во целост или на договорени рати.